Trendbreuk volgens NZO 2018: mobiliteitsaanbod belangrijker dan auto

/, VMS | Insight Nieuws/Trendbreuk volgens NZO 2018: mobiliteitsaanbod belangrijker dan auto

Trendbreuk volgens NZO 2018: mobiliteitsaanbod belangrijker dan auto

Voor de eerste keer in de historie van het Nationaal Zakenauto Onderzoek blijkt dat werkgevers de auto als arbeidsvoorwaarde minder belangrijk vinden dan een afgewogen mobiliteitsaanbod met veel individuele keuzemogelijkheden.

De auto zal volgens de verantwoordelijken voor het mobiliteitsbeleid weliswaar een bijzonder belangrijke rol blijven vervullen, maar dat neemt niet weg dat méér flexibiliteit kunnen bieden aan medewerkers en het invoeren van een mobiliteitsbudget de belangrijkste aandachtspunten voor de nabije toekomst zijn.Nationaal Zakenauto Onderzoek

Het Nationaal Zakenauto Onderzoek wordt jaarlijks uitgevoerd onder berijders én bedrijven. De initiatiefnemers zijn vakblad Automobiel Management, RDC en VNA. De resultaten worden tijdens Driving Business op 26 september aanstaande gepresenteerd door Eric Vousten van VMS | Insight. Via: Automobiel Management

Meer lezen over het Nationaal Zakenauto Onderzoek of de rapportage van vorig jaar downloaden? Klik hier!

2018-09-18T08:55:58+00:00