Business Intelligence & Dashboards voor de automotive en mobiliteitsbranche
Business Intelligence & Dashboards voor de automotive en mobiliteitsbranche
BI & Dashboards: maak je data inzichtelijk
Vrijwel elke organisatie heeft veel waardevolle data die gebruikt kan worden voor het verbeteren van de performance en/of het nemen van goed onderbouwde beslissingen. Vaak blijkt het echter nog best lastig en tijdrovend om die data slim te koppelen, effectief te presenteren en verspreiden in de organisatie en er de juiste inzichten uit te halen.
En dat is wel precies wat je wil bereiken: verzamelen van relevante data, deze combineren, verrijken, verwerken tot informatie, en vervolgens aantrekkelijk presenteren en verspreiden naar de gebruikers. En dat alles het liefst volledig geautomatiseerd.
Automatisch de juiste informatie bij de juiste persoon
VMS | Insight is specialist in het maken van effectieve rapportages en dashboards. Wij denken mee en helpen organisaties met het opzetten en distribueren van geautomatiseerde, gepersonaliseerde rapportages, performance dashboards en rekentools. Zo komt de beschikbare, waardevolle informatie accuraat en efficiënt bij de juiste mensen terecht.

Voorbeelden van BI & Dashboards projecten
ADAS Monitor – Rijkswaterstaat
Markt- en parkpenetratie ADAS voor personenauto’s, bestelauto’s en vrachtwagens

EV Rekentool – Bovag
Berekenen impact elektrificatie op de eigen werkplaats

NIMA Kennistoets – NIMA
Rapportagemodule kennistoets voor opdrachtgever en individuele kandidaat

Remarketing Dashboard – Autotelex
Remarketing performance leasemaatschappij

Wagenparkmonitor – Autotelex
Wagenparkanalyse – impairment actueel/toekomstig

KPI-rapportage – JAMES
KPI-scores inclusief details per vestiging

Waarom VMS | Insight?
Bij ons staat de klant centraal, daarom is elk project uniek. Jouw doel is het uitgangspunt en vanuit daar gaan we bouwen. Door onze jarenlange ervaring en diepgaande kennis van de automotive- en mobiliteitsmarkt begrijpen we de behoeften van onze klanten, van hun klant en de processen in de markt. We weten dus wat er speelt, wat de actuele trends en ontwikkelingen zijn in de markt en hoe je bij eindklanten de gevoelige snaar kunnen raken.
We zijn scherp, oplossingsgericht, met daadkracht en inlevingsvermogen en zorgen voor heldere structuren, inzichten en actieplannen die bij de situatie van de klant passen.
Door de doelstelling van onze klant centraal te stellen en vooral vanuit conversie te werken, zorgen we voor hoog rendement. We werken met enthousiasme en zijn pas echt tevreden als onze opdrachtgevers dat ook zijn.