Alles draait

om inzicht

Alles draait

om inzicht

Ons doel: zorgen dat onze klanten hun bestemming bereiken

Wij doen graag waar we goed in zijn: we bieden heldere inzichten en relevante tools om jouw klantcontactstrategie, positionering en bedrijfsprocessen te optimaliseren. Zo helpen we je om meer rendement te behalen.

De klant staat bij ons centraal. Daarom is elk project uniek. Bij ons geen standaardaanpak, maar projecten op maat waarvoor we deskundige specialisten inzetten. Wij werken met veel enthousiasme aan jouw project. En we zijn pas echt tevreden als jij dat ook bent.

De wereld verandert in rap tempo. Wil je als organisatie succesvol blijven, dan moet je constant optimaliseren en innoveren. Maar hoe doe je dit effectief? Welke stappen moet je zetten?

VMS | Insight zorgt voor diepgaande inzichten, een helder overzicht en slimme marketing. Dat doen we middels marktonderzoek, impactanalyse, dashboards en marketing automation. Zo kun jij je beslissingen baseren op feiten. Daarmee groei je uit tot een efficiënt, sterk gepositioneerd bedrijf dat intelligent en optimaal inspeelt op marktontwikkelingen en klantbehoeften.

Alles draait om inzicht

VMS | Insight is een marketingbureau dat gespecialiseerd is in de automotive- en mobiliteitsbranche. Wij leggen sterk de focus op informatievoorziening — oftewel, het bieden van inzicht.

Omdat consumenten gedreven worden door emoties, spelen sentimenten een grote rol in de automotive- en mobiliteitsbranche. Toch vormen feiten de basis voor de juiste zakelijke beslissingen. Wij geloven dat je alléén duurzaam succes bereikt als je met een open mind de markt volgt en de ontwikkelingen die voor jou relevant zijn, gedegen in kaart brengt. Daarom doen wij wat we doen. We zijn ervan overtuigd dat jij je bestemming daardoor sneller bereikt.

Beter inzicht leidt tot effectiever handelen. En daarom tot meer rendement. Wij leveren inzichten die keer op keer een waardevol uitgangspunt vormen voor diverse klantdoelen:

  • De organisatie inrichten;
  • Bedrijfsprocessen optimaliseren;
  • Een succesvolle klantcontactstrategie opzetten;
  • Een breed scala aan marketingtools inzetten.

Het VMS | Insight-team: enthousiaste specialisten

VMS | Insight is opgericht door Eric Vousten. Eric is een marketeer met ruime ervaring in automotive en mobiliteit. Met een compacte kern van vaste medewerkers en associates werken we aan diverse projecten. Wij zijn allen goed bekend met de wereld van importeurs, dealerbedrijven en leasemaatschappijen. We kennen hun klanten en de klantwensen waarmee zij te maken hebben. Daarnaast hebben we uitgebreide kennis van veelgebruikte systemen. Denk aan business-intelligence-applicaties, dealer-management-systemen, automotive-data en de toepassingen daarvan. Vanuit een hecht samenwerkingsverband met externe professionals kunnen we extra capaciteit of specifieke expertise flexibel toevoegen.

Onze toegewijde experts

Eric Vousten
Eric VoustenManaging director
Breed georiënteerde marketeer. Scherp en altijd op zoek naar effectieve marketingoplossingen die leiden tot resultaat. Meer dan 20 jaar ervaring in automotive wholesale en retail met salesgedreven marketingcampagnes, klantcontactprogramma’s en loyaliteitsprogramma’s voor zowel B2B als B2C.

Specialiteiten: fact-based insights, business planning, business intelligence, effective marketing & sales programs, implementation of operational processes (make it happen!).

“Alles draait om inzicht!”

Wijtze Terpstra
Wijtze TerpstraManager research & insights
Data-minded, gecombineerd met automotive retailervaring. Heeft in verschillende rollen bij verschillende dealers gewerkt. Was bij BOVAG verantwoordelijk voor data-analyse, rapportages en marktonderzoek. Aangesloten bij VMS | Insight sinds begin 2019. Werkt momenteel aan onderzoek, intelligentie en automatisering.

Specialiteiten: marktonderzoek, impactanalyse, business intelligence, marketing automation.

“Met inzicht en overzicht bereik je je doel makkelijker.”

Feride Alkan
Feride AlkanMarktonderzoeker
In de zomer van 2021 de master marketing management afgerond aan de Universiteit van Tilburg. Tijdens haar studie veel deelgenomen aan verschillende (marketing)onderzoeksprojecten. Sinds april 2022 werkzaam bij VMS | Insight als marktonderzoeker.

Interesse in marktonderzoek, segmentatie & tevredenheidsonderzoek, business intelligence en dashboards en impactanalyse.

“Gebruik data en onderzoek om weloverwogen keuzes te maken.”

Yvonne van der Putten
Yvonne van der PuttenMarktonderzoek-professional
Als kwantitatief marktonderzoeker vindt Yvonne het een uitdaging om data te doorgronden en de essentie naar boven te halen. Zij heeft een passie voor cijfers en oog voor detail. Deze analytische vaardigheden vult ze aan met haar creativiteit. Dit resulteert in overtuigende adviezen die bijdragen aan besluitvorming en het bepalen van de next steps.

Specialiteiten: marketing intelligence, segmentatie-onderzoek, onderzoek naar oriëntatie en keuzegedrag, wensen en behoeften, tevredenheid en loyaliteit, visualiseren van resultaten, analytisch denken.

“Breng cijfers in beeld!”

Cindy Kannemeyer
Cindy KannemeyerCommunicatieadviseur
Marketing- en communicatiestrategie en implementatie. Zorgt voor sterke merkpositionering en communicatie, zodat de doelgroep effectief benaderd wordt met de juiste boodschap op het juiste moment.

Specialiteiten: merkpositionering, marketing- en communicatiestrategie, branding, projectmanagement.

“Klantgerichtheid in woorden en daden!”

Petra de Groot
Petra de GrootCommerciële data scientist
Ontwikkelt interactieve dashboards en rekentools zodat organisaties datagedreven beslissingen kunnen nemen. Met de ontwikkelde interactieve dashboards krijgt de eindgebruiker tevens meer inzicht in trends en KPI’s.

Specialiteiten: datavisualisatie, business intelligence, data-analyse, dashboards, rekentools.

“Laat de data hun verhaal vertellen!”

Luca Vousten
Luca VoustenMarketingsupport
Student Aerospace Engineering aan de TU Delft en werkzaam voor VMS | Insight. Veel bezig met techniek, tech, creativiteit en design. Verantwoordelijk voor de website en achterliggende technische zaken.

Specialiteiten: website, UI, techniek, trends.

“Alles is mogelijk met de juiste kennis!”

Eric Vousten
Eric VoustenManaging director
Breed georiënteerde marketeer. Scherp en altijd op zoek naar effectieve marketingoplossingen die leiden tot resultaat. Meer dan 20 jaar ervaring in automotive wholesale en retail met salesgedreven marketingcampagnes, klantcontactprogramma’s en loyaliteitsprogramma’s voor zowel B2B als B2C.

Specialiteiten: fact-based insights, business planning, business intelligence, effective marketing & sales programs, implementation of operational processes (make it happen!).

“Alles draait om inzicht!”

Wijtze Terpstra
Wijtze TerpstraManager research & insights
Data-minded, gecombineerd met automotive retailervaring. Heeft in verschillende rollen bij verschillende dealers gewerkt. Was bij BOVAG verantwoordelijk voor data-analyse, rapportages en marktonderzoek. Aangesloten bij VMS | Insight sinds begin 2019. Werkt momenteel aan onderzoek, intelligentie en automatisering.

Specialiteiten: marktonderzoek, impactanalyse, business intelligence, marketing automation.

“Met inzicht en overzicht bereik je je doel makkelijker.”

Feride Alkan
Feride AlkanMarktonderzoeker
In de zomer van 2021 de master marketing management afgerond aan de Universiteit van Tilburg. Tijdens haar studie veel deelgenomen aan verschillende (marketing)onderzoeksprojecten. Sinds april 2022 werkzaam bij VMS | Insight als marktonderzoeker.

Interesse in marktonderzoek, segmentatie en tevredenheidsonderzoek, business intelligence en dashboards en impactanalyse.

“Gebruik data en onderzoek om weloverwogen keuzes te maken.”

Yvonne van der Putten
Yvonne van der PuttenMarktonderzoek-professional
Als kwantitatief marktonderzoeker vindt Yvonne het een uitdaging om data te doorgronden en de essentie naar boven te halen. Zij heeft een passie voor cijfers en oog voor detail. Deze analytische vaardigheden vult ze aan met haar creativiteit. Dit resulteert in overtuigende adviezen die bijdragen aan besluitvorming en het bepalen van de next steps.

Specialiteiten: marketing intelligence, segmentatie-onderzoek, onderzoek naar oriëntatie en keuzegedrag, wensen en behoeften, tevredenheid en loyaliteit, visualiseren van resultaten, analytisch denken.

“Breng cijfers in beeld!”

Cindy Kannemeyer
Cindy KannemeyerCommunicatieadviseur
Marketing- en communicatiestrategie en implementatie. Zorgt voor sterke merkpositionering en communicatie, zodat de doelgroep effectief benaderd wordt met de juiste boodschap op het juiste moment.

Specialiteiten: merkpositionering, marketing- en communicatiestrategie, branding, projectmanagement.

“Klantgerichtheid in woorden en daden!”

Petra de Groot
Petra de GrootCommerciële data scientist
Ontwikkelt interactieve dashboards en rekentools zodat organisaties datagedreven beslissingen kunnen nemen. Met de ontwikkelde interactieve dashboards krijgt de eindgebruiker tevens meer inzicht in trends en KPI’s.eindgebruiker meer inzicht krijgt in trends en KPI’s.

Specialiteiten: datavisualisatie, business intelligence, data-analyse, dashboards, rekentools.

“Laat de data zijn verhaal vertellen!”

Luca Vousten
Luca VoustenMarketingsupport
Student aerospace engineering aan de TU Delft en werkzaam voor VMS | Insight. Veel bezig met techniek, tech, creativiteit en design. Verantwoordelijk voor de website en achterliggende technische zaken.

Specialiteiten: website, UI, techniek, trends.

“Alles is mogelijk met de juiste kennis!”

Ontdek wat we voor jou kunnen betekenen!