Alles draait

om inzicht

Alles draait

om inzicht

Ons doel: Zorgen dat onze klanten hun bestemming bereiken

Wij doen graag waar we goed in zijn. Dat is: het bieden van heldere inzichten en relevante tools om de klantcontactstrategie, positionering en bedrijfsprocessen te optimaliseren, zodat onze klanten meer rendement behalen. De klant staat centraal, daarom is elk project uniek. Bij ons geen standaard aanpak, maar projecten op maat waarbij specialisten met kennis van zaken worden ingezet. We werken met enthousiasme en zijn pas echt tevreden als onze opdrachtgevers dat ook zijn.

De wereld verandert in hoog tempo. Om succesvol te blijven moeten organisaties constant optimaliseren en innoveren. Maar hoe doe je dit effectief en welke stappen moeten gezet worden? VMS | Insight zorgt door middel van marktonderzoek, impact analyse, dashboards en marketing automation voor diepgaande inzichten, helder overzicht en slimme marketing. Zo kun jij op feiten gebaseerde beslissingen nemen en je onderneming laten groeien tot een efficiënt, sterk gepositioneerd bedrijf dat intelligent en optimaal inspeelt op marktontwikkelingen en klantbehoeften.

Alles draait om inzicht

VMS | Insight is een marketingbureau, gespecialiseerd in de automotive en mobiliteitsbranche. Onze focus ligt sterk op de informatievoorziening, oftewel: het bieden van inzicht.

Hoewel sentimenten en gevoelens altijd een grote rol spelen in de automotive & mobiliteitsbranche – consumenten worden immers gedreven door emoties – zijn het feiten die de basis vormen voor de juiste zakelijke beslissingen. Volgens ons kun je alleen maar duurzaam succes bereiken als je met een ‘open mind’ de markt volgt en de ontwikkelingen die voor jouw situatie van belang zijn gedegen in kaart brengt. Daarom doen we wat we doen, vanuit de overtuiging dat we jou daardoor in staat stellen sneller en beter je bestemming te bereiken.

Beter inzicht leidt tot effectiever handelen en dus tot meer rendement. De inzichten die wij leveren blijken waardevol als uitgangspunt bij het inrichten van de organisatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het opzetten van een succesvolle klantcontactstrategie en het gericht inzetten van een breed scala aan marketingtools.

Het VMS | Insight team – enthousiaste specialisten

VMS | Insight is opgericht door Eric Vousten. Eric is een marketeer met ruime ervaring in automotive en mobiliteit. Met een compacte kern vaste medewerkers en associates werken we aan diverse projecten. Wij zijn allen goed bekend met de wereld van importeurs, dealerbedrijven en leasemaatschappijen. We kennen hun klanten en klantwensen. Daarnaast hebben we uitgebreide kennis van veelgebruikte systemen als Business Intelligence applicaties, Dealer Management Systemen, automotive data en de toepassingen daarvan. Extra capaciteit of specifieke expertise kan flexibel worden toegevoegd vanuit een hecht samenwerkingsverband met externe professionals.

Onze toegewijde experts

Eric Vousten
Eric VoustenManaging Director
Breed georiënteerde marketeer. Scherp en altijd op zoek naar effectieve marketing oplossingen die leiden tot resultaat. Meer dan 20 jaar ervaring in automotive wholesale en retail met salesgedreven marketingcampagnes, klantcontactprogramma’s en loyaliteitsprogramma’s voor zowel B-to-B als B-to-C.

Specialiteiten: Fact based insights, Business planning, Business Intelligence, Effective marketing & sales programs, Implementation and Realisation operational processes (make it happen!)

“Alles draait om inzicht!”

Wijtze Terpstra
Wijtze TerpstraManager Research & Insights
Data-minded gecombineerd met automotive retailervaring. Werkte in verschillende rollen bij verschillende dealers. Was @BOVAG verantwoordelijk voor data-analyse, rapportages en marktonderzoek. Aangesloten bij VMS | Insight begin 2019. Nu midden in onderzoek, intelligentie en automatisering.

Specialiteiten: Marktonderzoek, Impactanalyse, Business Intelligence, Marketing Automation

“Met inzicht en overzicht bereik je je doel makkelijker.”

Feride Alkan
Feride AlkanMarktonderzoeker
In de zomer van 2021 de master marketing management afgerond aan de universiteit van Tilburg. Tijdens haar studie veel deelgenomen aan verschillende (marketing) onderzoeksprojecten. Sinds april 2022 werkzaam bij VMS | Insight als marktonderzoeker.

Interesse in marktonderzoek, segmentatie & tevredenheidsonderzoek, business intelligence & dashboards en impactanalyse.

“Gebruik data en onderzoek om weloverwogen keuzes te maken.”

Yvonne van der Putten
Yvonne van der PuttenMarktonderzoek Professional
Als kwantitatief marktonderzoeker vind ik het een uitdaging om data te doorgronden en de essentie naar boven te halen. Ik heb een passie voor cijfers en oog voor detail. Deze analytische vaardigheden vul ik aan met mijn creativiteit met als resultaat overtuigende adviezen die bijdragen aan besluitvorming en het bepalen van de next steps.

Specialiteiten: Marketing intelligence, segmentatie onderzoek, onderzoek naar oriëntatie en keuzegedrag, wensen en behoeften, tevredenheid en loyaliteit, visualiseren van resultaten, analytisch denker

“Breng cijfers in beeld!”

Cindy Kannemeyer
Cindy KannemeyerCommunicatie adviseur a.i.
Marketing en communicatie strategie en implementatie. Zorgt voor sterke merkpositionering en communicatie, zodat de doelgroep effectief benaderd wordt met de juiste boodschap op het juiste moment.

Specialiteiten: Merkpositionering, Marketing & Communicatie strategie, Branding, Project management

“Klantgerichtheid in woorden en daden!”

Petra de Groot
Petra de GrootCommerciële Data Scientist
Het ontwikkelen van Interactieve Dashboards en Rekentools zodat op data gebaseerde beslissingen genomen kunnen worden.
Interactieve Dashboards ontwikkelen waardoor de eindgebruiker meer inzicht krijgt in trends en KPI’s.

Specialiteiten: Data Visualisatie, Business Intelligence, Data Analyse, Dashboards, Rekentools

“Laat de data zijn verhaal vertellen!”

Luca Vousten
Luca VoustenMarketing Support
Student Aerospace Engineering aan de TU Delft en werkzaam voor VMS | Insight. Veel bezig met techniek, tech, creativiteit en design. Verantwoordelijk voor de website en achterliggende technische zaken.

Specialiteiten: website, UI, techniek, trends

“Alles is mogelijk met de juiste kennis!”

Eric Vousten
Eric VoustenManaging Director
Breed georiënteerde marketeer. Scherp en altijd op zoek naar effectieve marketing oplossingen die leiden tot resultaat. Meer dan 20 jaar ervaring in automotive wholesale en retail met salesgedreven marketingcampagnes, klantcontactprogramma’s en loyaliteitsprogramma’s voor zowel B-to-B als B-to-C.

Specialiteiten: Fact based insights, Business planning, Business intelligence, Effective marketing & sales programs, Implementation and Realisation operational processes (make it happen!)

“Alles draait om inzicht!”

Wijtze Terpstra
Wijtze TerpstraManager Research & Insights
Data-minded gecombineerd met automotive retailervaring. Werkte in verschillende rollen bij verschillende dealers. Was @BOVAG verantwoordelijk voor data-analyse, rapportages en marktonderzoek. Aangesloten bij VMS | Insight begin 2019. Nu midden in onderzoek, intelligentie en automatisering.

Specialiteiten: Marktonderzoek, Impactanalyse, Business Intelligence, Marketing Automation

“Met inzicht en overzicht bereik je je doel makkelijker.”

Feride Alkan
Feride AlkanMarktonderzoeker
In de zomer van 2021 de master marketing management afgerond aan de universiteit van Tilburg. Tijdens haar studie veel deelgenomen aan verschillende (marketing) onderzoeksprojecten. Sinds april 2022 werkzaam bij VMS | Insight als marktonderzoeker.

Interesse in marktonderzoek, segmentatie & tevredenheidsonderzoek, business intelligence & dashboards en impactanalyse.

“Gebruik data en onderzoek om weloverwogen keuzes te maken.”

Yvonne van der Putten
Yvonne van der PuttenMarktonderzoek Professional
Als kwantitatief marktonderzoeker vind ik het een uitdaging om data te doorgronden en de essentie naar boven te halen. Ik heb een passie voor cijfers en oog voor detail. Deze analytische vaardigheden vul ik aan met mijn creativiteit met als resultaat overtuigende adviezen die bijdragen aan besluitvorming en het bepalen van de next steps.

Specialiteiten: Marketing intelligence, segmentatie onderzoek, onderzoek naar oriëntatie en keuzegedrag, wensen en behoeften, tevredenheid en loyaliteit, visualiseren van resultaten, analytisch denker

“Breng cijfers in beeld!”

Cindy Kannemeyer
Cindy KannemeyerCommunicatie adviseur a.i.
Marketing en communicatie strategie en implementatie. Zorgt voor sterke merkpositionering en communicatie, zodat de doelgroep effectief benaderd wordt met de juiste boodschap op het juiste moment.

Specialiteiten: Merkpositionering,  Marketing & Communicatie strategie, Branding, Project management

“Klantgerichtheid in woorden en daden!”

Petra de Groot
Petra de GrootCommerci?le Data Scientist
Het ontwikkelen van Interactieve Dashboards en Rekentools zodat op data gebaseerde beslissingen genomen kunnen worden.
Interactieve Dashboards ontwikkelen waardoor de eindgebruiker meer inzicht krijgt in trends en KPI’s.

Specialiteiten: Data Visualisatie, Business Intelligence, Data Analyse, Dashboards, Rekentools

“Laat de data zijn verhaal vertellen!”

Luca Vousten
Luca VoustenMarketing Support
Student Aerospace Engineering aan de TU Delft en werkzaam voor VMS | Insight. Veel bezig met techniek, tech, creativiteit en design. Verantwoordelijk voor de website en achterliggende technische zaken.

Specialiteiten: website, UI, techniek, trends

“Alles is mogelijk met de juiste kennis!”

Ontdek wat we voor jou kunnen betekenen!