Resultaat waar je wat aan hebt!
Wij helpen je met actionable insights
Resultaat waar je wat aan hebt!
Wij helpen je met actionable insights
Diepgaande inzichten, goed overzicht en slimme marketing leiden tot sterk resultaat
Ons doel is ervoor zorgen dat jij je bestemming bereikt. Wij leveren inzichten, overzicht en slimme marketing, zodat jij op feiten gebaseerde beslissingen kunt nemen. Actionable insights dus. Of het nu gaat om het fijnslijpen van de productpropositie, het effectiever inrichten van de organisatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het opzetten van een succesvolle klantcontactstrategie of het gericht inzetten van een breed scala aan marketingtools, beter inzicht en overzicht leiden tot effectiever handelen en dus tot meer rendement.
We zijn pas echt tevreden als onze opdrachtgevers dat ook zijn. Want uiteindelijk draait het om maar één ding: het resultaat. Bekijk hier een aantal van de resultaten die wij voor onze opdrachtgevers behaald hebben.
Onze resultaten
Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van BOVAG
Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van Bovag VMS | Insight heeft in opdracht van Bovag drie opeenvolgende onderzoeken gedaan naar de gevolgen van EV, ADAS en OTA voor de automotive markt. OTA staat voor ...
Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars
Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars Vianen, 13 november 2019 Zo'n 59 procent van de bedrijven met meer dan 6 bestelauto's overweegt serieus om in 2019/2020 een volledig elektrische LCV aan te schaffen, 47 procent overweegt een PHEV. Fleetowners ...
Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019
Vianen, 25 september 2019 NZO: Elektrisch rijden wordt de norm, mobiliteitsbudget populairder In 2025 is meer dan 40% van de zakelijke fleet volledig elektrisch. Het mobiliteitsbudget begint eindelijk aan populariteit te winnen en werkgevers zijn niet echt bezig met beleid ...
Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018
Vianen, 25 september 2018 NZO: Vergroening, veiligheid en flexibele mobiliteit centraal Zakelijke rijder kiest vaker voor EV, mobiliteitsbudget weinig in trek. De zakelijke rijder is bijtellingsbewust, redelijk merktrouw en matig geïnteresseerd in een mobiliteitsbudget. Hij rijdt regelmatig te hard ...
NZO: berijders schakelen ADAS-systemen regelmatig uit
In het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 wordt uitgebreid aandacht besteed aan verkeersveiligheid. Wat blijkt: 70% van de zakelijke rijders rijdt regelmatig te hard, een derde geeft aan dat het lastig is om de smartphone te negeren en 88% vindt zichzelf ...
Trendbreuk volgens NZO 2018: mobiliteitsaanbod belangrijker dan auto
Voor de eerste keer in de historie van het Nationaal Zakenauto Onderzoek blijkt dat werkgevers de auto als arbeidsvoorwaarde minder belangrijk vinden dan een afgewogen mobiliteitsaanbod met veel individuele keuzemogelijkheden. De auto zal volgens de verantwoordelijken voor het mobiliteitsbeleid ...
Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 weer van start!
Traditiegetrouw start ieder jaar rond deze periode het veldwerk voor het Nationaal Zakenauto Onderzoek (NZO). Het NZO bestaat uit twee onderzoeken: een voor zakelijke rijders en een voor verantwoordelijken voor het wagenpark en/of mobiliteit bij bedrijven. Tot nu toe hebben ...
VMS | Insight voert onderzoek uit in opdracht van Bovag
EV zorgt voor forse omzetdaling werkplaats Een EV heeft maar 200 essentiële onderdelen, tegen 1.400 in een conventionele auto. Het omzetpotentieel voor aftersales van auto's tot zes jaar neemt door de elektrificering van het wagenpark in de komende jaren ...
Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van BOVAG
Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van Bovag VMS | Insight heeft in opdracht van Bovag drie opeenvolgende onderzoeken gedaan naar de gevolgen van EV, ADAS en OTA voor de automotive markt. OTA staat voor ...
Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars
Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars Vianen, 13 november 2019 Zo'n 59 procent van de bedrijven met meer dan 6 bestelauto's overweegt serieus om in 2019/2020 een volledig elektrische LCV aan te schaffen, 47 procent overweegt een PHEV. Fleetowners ...
Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019
Vianen, 25 september 2019 NZO: Elektrisch rijden wordt de norm, mobiliteitsbudget populairder In 2025 is meer dan 40% van de zakelijke fleet volledig elektrisch. Het mobiliteitsbudget begint eindelijk aan populariteit te winnen en werkgevers zijn niet echt bezig met beleid ...
Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018
Vianen, 25 september 2018 NZO: Vergroening, veiligheid en flexibele mobiliteit centraal Zakelijke rijder kiest vaker voor EV, mobiliteitsbudget weinig in trek. De zakelijke rijder is bijtellingsbewust, redelijk merktrouw en matig geïnteresseerd in een mobiliteitsbudget. Hij rijdt regelmatig te hard ...
NZO: berijders schakelen ADAS-systemen regelmatig uit
In het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 wordt uitgebreid aandacht besteed aan verkeersveiligheid. Wat blijkt: 70% van de zakelijke rijders rijdt regelmatig te hard, een derde geeft aan dat het lastig is om de smartphone te negeren en 88% vindt zichzelf ...
Trendbreuk volgens NZO 2018: mobiliteitsaanbod belangrijker dan auto
Voor de eerste keer in de historie van het Nationaal Zakenauto Onderzoek blijkt dat werkgevers de auto als arbeidsvoorwaarde minder belangrijk vinden dan een afgewogen mobiliteitsaanbod met veel individuele keuzemogelijkheden. De auto zal volgens de verantwoordelijken voor het mobiliteitsbeleid ...
Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 weer van start!
Traditiegetrouw start ieder jaar rond deze periode het veldwerk voor het Nationaal Zakenauto Onderzoek (NZO). Het NZO bestaat uit twee onderzoeken: een voor zakelijke rijders en een voor verantwoordelijken voor het wagenpark en/of mobiliteit bij bedrijven. Tot nu toe hebben ...
VMS | Insight voert onderzoek uit in opdracht van Bovag
EV zorgt voor forse omzetdaling werkplaats Een EV heeft maar 200 essentiële onderdelen, tegen 1.400 in een conventionele auto. Het omzetpotentieel voor aftersales van auto's tot zes jaar neemt door de elektrificering van het wagenpark in de komende jaren ...