Resultaat waar je wat aan hebt!

Wij helpen je met actionable insights

Resultaat waar je wat aan hebt!

Wij helpen je met actionable insights

Diepgaande inzichten, goed overzicht en slimme marketing leiden tot sterk resultaat

Ons doel is ervoor zorgen dat jij je bestemming bereikt. Wij leveren inzichten, overzicht en slimme marketing, zodat jij op feiten gebaseerde beslissingen kunt nemen. Actionable insights dus. Of het nu gaat om om het fijnslijpen van de productpropositie, het effectiever inrichten van de organisatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het opzetten van een succesvolle klantcontactstrategie of het gericht inzetten van een breed scala aan marketingtools, beter inzicht en overzicht leiden tot effectiever handelen en dus tot meer rendement.

We zijn pas echt tevreden als onze opdrachtgevers dat ook zijn. Want uiteindelijk draait het om maar één ding: het resultaat. Bekijk hier een aantal van de resultaten die wij voor onze opdrachtgevers behaald hebben.

Onze resultaten

  • Nationaal zakenauto onderzoek 2017

NZO 2017 – onderzoeksresultaten bijna beschikbaar

september 22nd, 2017|

Verrassende conclusies Nationaal Zakenauto Onderzoek 2017! De resultaten van het grootste jaarlijks uitgevoerde nationale onderzoek naar zakelijke mobiliteit zijn bijna beschikbaar. Op dit moment ligt het rapport bij de drukker. We kunnen nu al zeggen dat er verrassende en spraakmakende conclusies getrokken worden! Op 27 september 2017, tijdens het Driving Business event, georganiseerd door vakblad Automobiel Management, worden de resultaten ...

  • Nationaal Zakenauto Onderzoek

Actuele inzichten in zakelijke mobiliteit

juli 19th, 2017|

Het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2017: Actuele inzichten in zakelijke mobiliteit Het Nationaal Zakenauto Onderzoek is inmiddels een jaarlijks terugkerend grootschalig onderzoek onder zakelijke rijders enerzijds en onder verantwoordelijken voor het wagenpark anderzijds. Het is een initiatief van Automobiel Management, RDC en de Vereniging van Nederlandse Autoleasemaatschappijen (VNA). Het onderzoek wordt uitgevoerd door VMS | Insight. Het doel van het onderzoek ...

  • berekeningen

NZO2016: De nieuwe bijtellingsregels herijken merkvoorkeur

december 23rd, 2016|

Met ingang van 1 januari 2017 veranderen de bijtellingsregels. Met slechts twee bijtellingscategorieën wordt kiezen makkelijker, zo lijkt het. Driekwart van de zakelijke rijders is in ieder geval niet blij met de nieuwe bijtellingsregels, vooral vanwege de hogere fiscale aanslag op de portemonnee bij een volgende auto. Een derde verwacht dan ook andere keuzes te gaan maken in hun zakelijke ...

  • NZO_Eric_Vousten

Eric Vousten in De Zaak over het NZO

december 22nd, 2015|

De wereld van de zakenauto trilt op zijn grondvesten door de sterk veranderde bijtellingnormen en de ‘Autobrief II' die het beleid vanaf 2017 schetst. Voor de ondernemers is het duidelijk ‘zaak' om zich daarin te verdiepen. Goed uitgangspunt is het Nationaal Zakenauto Onderzoek (NZO) dat in kaart brengt hoe ondernemers naar automobiliteit kijken. In een interview op de site constateert onderzoeker ...

NZO-Dashboards

december 18th, 2015|

Meer inzicht in zakelijke mobiliteit met NZO-dashboards Het Nationaal Zakenauto Onderzoek is inmiddels een vaste waarde geworden. Al voor het zevende jaar op rij geeft dit initiatief van Automobiel Management, RDC en VNA (en uitgevoerd door VMS | Insight) inzicht in wensen & eisen met betrekking tot zakelijke mobiliteit. Meer inzicht in zakelijke mobiliteit met NZO-dashboards. Een deel van de ...

Eindpresentatie VZR Mobiliteitsonderzoek bij Opel Nederland.

november 9th, 2015|

Op 13 oktober jl. hebben we bij Opel Nederland de eindresultaten aan het onderzoeksplatform van Vereniging Zakelijke Rijders gepresenteerd. Het onderzoek en het platform De titel van het onderzoek is: “Wat beweegt de zakelijke rijder?”. Dit jaar nog meer dan andere jaren hebben we dit onderwerp goed onder de loep genomen met verrassende uitkomsten. De resultaten zijn exclusief beschikbaar voor ...

  • NZO 2015

NZO: een op drie werkgevers beperkt aantal automerken

oktober 8th, 2015|

Een van de conclusies uit het NZO 2015: Inmiddels legt 35 procent van de werkgevers in Nederland een beperking op bij het aantal merken waaruit het personeel mag kiezen. Gemiddeld noemt men slechts vijf tot zes merken. Voor automerken is het dus nogal van belang op deze short lists te komen. Zo'n 35 procent van de werkgevers legt hun werknemers ...

  • Nationaal_zakenauto-onderzoek

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2015

september 15th, 2015|

Inmiddels is het NZO, mogen we wel zeggen een jaarlijks terugkerend fenomeen en is inmiddels een begrip binnen automotive. De onderwerpen die onderzocht worden zijn onder meer: welke factoren zijn van invloed op de keuze voor een zakenauto? Welke afwegingen maken werkgever, werknemer en zelfstandige op het gebied van (auto)mobiliteit? En wat zijn de gevolgen daarvan? Lees er hier meer over, ...

NZO 2017 – onderzoeksresultaten bijna beschikbaar

september 22nd, 2017|

Verrassende conclusies Nationaal Zakenauto Onderzoek 2017! De resultaten van het grootste jaarlijks uitgevoerde nationale onderzoek naar zakelijke mobiliteit zijn bijna beschikbaar. Op dit moment ligt het rapport bij de drukker. We kunnen nu al zeggen dat er verrassende en spraakmakende conclusies getrokken worden! Op 27 september 2017, tijdens het Driving Business event, georganiseerd door vakblad Automobiel Management, worden de resultaten ...

Actuele inzichten in zakelijke mobiliteit

juli 19th, 2017|

Het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2017: Actuele inzichten in zakelijke mobiliteit Het Nationaal Zakenauto Onderzoek is inmiddels een jaarlijks terugkerend grootschalig onderzoek onder zakelijke rijders enerzijds en onder verantwoordelijken voor het wagenpark anderzijds. Het is een initiatief van Automobiel Management, RDC en de Vereniging van Nederlandse Autoleasemaatschappijen (VNA). Het onderzoek wordt uitgevoerd door VMS | Insight. Het doel van het onderzoek ...

NZO2016: De nieuwe bijtellingsregels herijken merkvoorkeur

december 23rd, 2016|

Met ingang van 1 januari 2017 veranderen de bijtellingsregels. Met slechts twee bijtellingscategorieën wordt kiezen makkelijker, zo lijkt het. Driekwart van de zakelijke rijders is in ieder geval niet blij met de nieuwe bijtellingsregels, vooral vanwege de hogere fiscale aanslag op de portemonnee bij een volgende auto. Een derde verwacht dan ook andere keuzes te gaan maken in hun zakelijke ...

Eric Vousten in De Zaak over het NZO

december 22nd, 2015|

De wereld van de zakenauto trilt op zijn grondvesten door de sterk veranderde bijtellingnormen en de ‘Autobrief II' die het beleid vanaf 2017 schetst. Voor de ondernemers is het duidelijk ‘zaak' om zich daarin te verdiepen. Goed uitgangspunt is het Nationaal Zakenauto Onderzoek (NZO) dat in kaart brengt hoe ondernemers naar automobiliteit kijken. In een interview op de site constateert onderzoeker ...

NZO-Dashboards

december 18th, 2015|

Meer inzicht in zakelijke mobiliteit met NZO-dashboards Het Nationaal Zakenauto Onderzoek is inmiddels een vaste waarde geworden. Al voor het zevende jaar op rij geeft dit initiatief van Automobiel Management, RDC en VNA (en uitgevoerd door VMS | Insight) inzicht in wensen & eisen met betrekking tot zakelijke mobiliteit. Meer inzicht in zakelijke mobiliteit met NZO-dashboards. Een deel van de ...

Eindpresentatie VZR Mobiliteitsonderzoek bij Opel Nederland.

november 9th, 2015|

Op 13 oktober jl. hebben we bij Opel Nederland de eindresultaten aan het onderzoeksplatform van Vereniging Zakelijke Rijders gepresenteerd. Het onderzoek en het platform De titel van het onderzoek is: “Wat beweegt de zakelijke rijder?”. Dit jaar nog meer dan andere jaren hebben we dit onderwerp goed onder de loep genomen met verrassende uitkomsten. De resultaten zijn exclusief beschikbaar voor ...

NZO: een op drie werkgevers beperkt aantal automerken

oktober 8th, 2015|

Een van de conclusies uit het NZO 2015: Inmiddels legt 35 procent van de werkgevers in Nederland een beperking op bij het aantal merken waaruit het personeel mag kiezen. Gemiddeld noemt men slechts vijf tot zes merken. Voor automerken is het dus nogal van belang op deze short lists te komen. Zo'n 35 procent van de werkgevers legt hun werknemers ...

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2015

september 15th, 2015|

Inmiddels is het NZO, mogen we wel zeggen een jaarlijks terugkerend fenomeen en is inmiddels een begrip binnen automotive. De onderwerpen die onderzocht worden zijn onder meer: welke factoren zijn van invloed op de keuze voor een zakenauto? Welke afwegingen maken werkgever, werknemer en zelfstandige op het gebied van (auto)mobiliteit? En wat zijn de gevolgen daarvan? Lees er hier meer over, ...

Deze bedrijven gingen je voor:

Waar kunnen we jouw bedrijf mee helpen?

Maak nu een afspraak