Resultaat waar je wat aan hebt!
Wij helpen je met actionable insights
Resultaat waar je wat aan hebt!
Wij helpen je met actionable insights
Diepgaande inzichten, goed overzicht en slimme marketing leiden tot sterk resultaat
Ons doel is ervoor zorgen dat jij je bestemming bereikt. Wij leveren inzichten, overzicht en slimme marketing, zodat jij op feiten gebaseerde beslissingen kunt nemen. Actionable insights dus. Of het nu gaat om het fijnslijpen van de productpropositie, het effectiever inrichten van de organisatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het opzetten van een succesvolle klantcontactstrategie of het gericht inzetten van een breed scala aan marketingtools, beter inzicht en overzicht leiden tot effectiever handelen en dus tot meer rendement.
We zijn pas echt tevreden als onze opdrachtgevers dat ook zijn. Want uiteindelijk draait het om maar één ding: het resultaat. Bekijk hier een aantal van de resultaten die wij voor onze opdrachtgevers behaald hebben.
Onze resultaten
BOVAG Brandstofvisie 2022
Brandstoffen en andere energiedragers in 2030 Op welke brandstof (of energiedrager) zullen voertuigen op de korte en middellange termijn voortbewegen? Om dit uit te zoeken heeft BOVAG een scenariostudie laten maken door VMS | Insight. Tijdens het Brandstofdebat ...
ADAS in personenauto’s, vrachtwagens en bestelauto’s 2021
ADAS onderzoek en dashboard voor vrachtwagens, bestelauto’s en personenauto’s, door VMS | Insight Dit is een geüpdate versie van ons ADAS onderzoek voor vrachtwagens, bestelauto’s en personenwagens in Nederland, dat in 2020 plaatsvond. Er zijn wederom interessante inzichten ...
Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2021
Conclusies en samenvatting NZMO 2021: meer thuiswerken maar ook meer zakelijke kilometers Thuiswerken is een blijvend fenomeen. Voor corona werd er gemiddeld 20 procent van de totale werktijd thuis gewerkt, na corona is de verwachting dat werknemers 40 ...
Update EV-onderzoek 2021
Update EV-onderzoek 2021: Het effect van de elektrisch aangedreven personenauto op het aftersales businessmodel Update EV-onderzoek 2021 In 2018 heeft het eerste onderzoek naar de impact van de elektrisch aangedreven personenauto op het aftersales businessmodel plaatsgevonden. Sindsdien is ...
ADAS in vrachtwagens en bestelauto’s 2020
Onderzoek ‘Ontwikkeling ADAS in vrachtwagens en bestelauto’s 2020’ in opdracht van Rijkswaterstaat Met het allereerste ADAS-onderzoek voor bestelauto’s en vrachtwagens in Nederland zijn interessante inzichten verkregen met betrekking tot de penetratie van ADAS systemen, welke ADAS veiligheidssystemen verkocht ...
Monitor Lichte Bedrijfswagens 2021
Monitor Lichte Bedrijfswagens 2021 Monitor Lichte Bedrijfswagens is een groot nationaal onderzoek en levert inzichten op over de samenstelling van de vloot lichte bedrijfswagens en over de verwachtingen met betrekking tot toekomstige keuzes. Het onderzoek is een initiatief ...
Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2020
NZMO: Structurele afname van de mobiliteitsbehoefte door méér thuiswerkers en minder externe afspraken Thuiswerken en videobellen zullen na corona geaccepteerd blijven en dit zal gevolgen gaan hebben voor de invulling van mobiliteit. Het aantal zakelijke kilometers zal beduidend ...
Invloed van corona op de mobiliteitsretail
Het effect van corona op de mobiliteitsretail, in opdracht van Bovag In opdracht van Bovag heeft VMS | Insight een scenario-onderzoek uitgevoerd voor 2021 met als vraag: wat is het effect van corona op de mobiliteitsretail. Alleen gevolgen ...
BOVAG Brandstofvisie 2022
Brandstoffen en andere energiedragers in 2030 Op welke brandstof (of energiedrager) zullen voertuigen op de korte en middellange termijn voortbewegen? Om dit uit te zoeken heeft BOVAG een scenariostudie laten maken door VMS | Insight. Tijdens het Brandstofdebat ...
ADAS in personenauto’s, vrachtwagens en bestelauto’s 2021
ADAS onderzoek en dashboard voor vrachtwagens, bestelauto’s en personenauto’s, door VMS | Insight Dit is een geüpdate versie van ons ADAS onderzoek voor vrachtwagens, bestelauto’s en personenwagens in Nederland, dat in 2020 plaatsvond. Er zijn wederom interessante inzichten ...
Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2021
Conclusies en samenvatting NZMO 2021: meer thuiswerken maar ook meer zakelijke kilometers Thuiswerken is een blijvend fenomeen. Voor corona werd er gemiddeld 20 procent van de totale werktijd thuis gewerkt, na corona is de verwachting dat werknemers 40 ...
Update EV-onderzoek 2021
Update EV-onderzoek 2021: Het effect van de elektrisch aangedreven personenauto op het aftersales businessmodel Update EV-onderzoek 2021 In 2018 heeft het eerste onderzoek naar de impact van de elektrisch aangedreven personenauto op het aftersales businessmodel plaatsgevonden. Sindsdien is ...
ADAS in vrachtwagens en bestelauto’s 2020
Onderzoek ‘Ontwikkeling ADAS in vrachtwagens en bestelauto’s 2020’ in opdracht van Rijkswaterstaat Met het allereerste ADAS-onderzoek voor bestelauto’s en vrachtwagens in Nederland zijn interessante inzichten verkregen met betrekking tot de penetratie van ADAS systemen, welke ADAS veiligheidssystemen verkocht ...
Monitor Lichte Bedrijfswagens 2021
Monitor Lichte Bedrijfswagens 2021 Monitor Lichte Bedrijfswagens is een groot nationaal onderzoek en levert inzichten op over de samenstelling van de vloot lichte bedrijfswagens en over de verwachtingen met betrekking tot toekomstige keuzes. Het onderzoek is een initiatief ...
Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2020
NZMO: Structurele afname van de mobiliteitsbehoefte door méér thuiswerkers en minder externe afspraken Thuiswerken en videobellen zullen na corona geaccepteerd blijven en dit zal gevolgen gaan hebben voor de invulling van mobiliteit. Het aantal zakelijke kilometers zal beduidend ...
Invloed van corona op de mobiliteitsretail
Het effect van corona op de mobiliteitsretail, in opdracht van Bovag In opdracht van Bovag heeft VMS | Insight een scenario-onderzoek uitgevoerd voor 2021 met als vraag: wat is het effect van corona op de mobiliteitsretail. Alleen gevolgen ...