Resultaat waar je wat aan hebt!

Wij helpen je met actionable insights

Resultaat waar je wat aan hebt!

Wij helpen je met actionable insights

Diepgaande inzichten, goed overzicht en slimme marketing leiden tot sterk resultaat

Ons doel is ervoor zorgen dat jij je bestemming bereikt. Wij leveren inzichten, overzicht en slimme marketing, zodat jij op feiten gebaseerde beslissingen kunt nemen. Actionable insights dus. Of het nu gaat om om het fijnslijpen van de productpropositie, het effectiever inrichten van de organisatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het opzetten van een succesvolle klantcontactstrategie of het gericht inzetten van een breed scala aan marketingtools, beter inzicht en overzicht leiden tot effectiever handelen en dus tot meer rendement.

We zijn pas echt tevreden als onze opdrachtgevers dat ook zijn. Want uiteindelijk draait het om maar één ding: het resultaat. Bekijk hier een aantal van de resultaten die wij voor onze opdrachtgevers behaald hebben.

Onze resultaten

Allereerste Monitor Lichte Bedrijfswagens gepresenteerd op Bestelauto EXPO

november 12th, 2019|

Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars Vianen, 13 november 2019 Zo'n 59 procent van de bedrijven met meer dan 6 bestelauto's overweegt serieus om in 2019/2020 een volledig elektrische LCV aan te schaffen, 47 procent overweegt een PHEV. Fleetowners verwachten zelfs dat in 2025 een derde van hun fleet elektrisch zal zijn aangedreven. De eerste Monitor Lichte Bedrijfswagens schetst ...

  • Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019 (NZO)

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019

september 26th, 2019|

Vianen, 25 september 2019 NZO: Elektrisch rijden wordt de norm, mobiliteitsbudget populairder In 2025 is meer dan 40% van de zakelijke fleet volledig elektrisch. Het mobiliteitsbudget begint eindelijk aan populariteit te winnen en werkgevers zijn niet echt bezig met beleid en uitvoering als het gaat om verkeersveiligheid. Dat zijn enkele conclusies uit het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019 dat deze week ...

  • Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018

september 25th, 2018|

Vianen, 25 september 2018 NZO: Vergroening, veiligheid en flexibele mobiliteit centraal Zakelijke rijder kiest vaker voor EV, mobiliteitsbudget weinig in trek. De zakelijke rijder is bijtellingsbewust, redelijk merktrouw en matig geïnteresseerd in een mobiliteitsbudget. Hij rijdt regelmatig te hard en 50% schakelt veiligheidssystemen wel eens of altijd uit. Werkgevers willen juist meer flexibele mobiliteitsbudgetten aanbieden en verder verduurzamen. Dat ...

  • NZO2018 - ADAS-systemen

NZO: berijders schakelen ADAS-systemen regelmatig uit

september 24th, 2018|

In het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 wordt uitgebreid aandacht besteed aan verkeersveiligheid. Wat blijkt: 70% van de zakelijke rijders rijdt regelmatig te hard, een derde geeft aan dat het lastig is om de smartphone te negeren en 88% vindt zichzelf een veiligere weggebruiker dan gemiddeld. Auto's hebben meer en meer hulpmiddelen om zo comfortabel en veilig mogelijk aan het verkeer ...

  • Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018

Trendbreuk volgens NZO 2018: mobiliteitsaanbod belangrijker dan auto

september 17th, 2018|

Voor de eerste keer in de historie van het Nationaal Zakenauto Onderzoek blijkt dat werkgevers de auto als arbeidsvoorwaarde minder belangrijk vinden dan een afgewogen mobiliteitsaanbod met veel individuele keuzemogelijkheden. De auto zal volgens de verantwoordelijken voor het mobiliteitsbeleid weliswaar een bijzonder belangrijke rol blijven vervullen, maar dat neemt niet weg dat meer flexibiliteit kunnen bieden aan medewerkers en ...

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 weer van start!

juli 12th, 2018|

Traditiegetrouw start ieder jaar rond deze periode het veldwerk voor het Nationaal Zakenauto Onderzoek (NZO). Het NZO bestaat uit twee onderzoeken: een voor zakelijke rijders en een voor verantwoordelijken voor het wagenpark en/of mobiliteit bij bedrijven. Tot nu toe hebben in totaal al meer dan 5.000 respondenten de moeite genomen om de enquête in te vullen. De markt voor zakelijke ...

  • BOVAG EV onderzoek

VMS | Insight voert onderzoek uit in opdracht van Bovag

april 19th, 2018|

EV zorgt voor forse omzetdaling werkplaats Een EV heeft maar 200 essentiële onderdelen, tegen 1.400 in een conventionele auto. Het omzetpotentieel voor aftersales van auto's tot zes jaar neemt door de elektrificering van het wagenpark in de komende jaren met wel 25 tot 36 procent af. Bovag heeft bureau VMS Insight onderzoek laten doen naar de invloed van elektrische ...

NZO 2017: frictie tussen werkgever en leaserijder

september 28th, 2017|

Leaserijders hoeven niet zo nodig aan een mobiliteitsbudget of andere alternatieven voor de vertrouwde leaseauto. Het animo voor een budget is onder leaserijders dit jaar zelfs afgenomen. Terwijl werkgevers er juist meer op gaan inzetten. Aldus een van de conclusies uit het nieuwe Nationale Zakenauto Onderzoek (NZO) 2017. Tijdens de verkiezing van 'Zaken- en Bestelauto van het Jaar' gisteren werd ...

Allereerste Monitor Lichte Bedrijfswagens gepresenteerd op Bestelauto EXPO

november 12th, 2019|

Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars Vianen, 13 november 2019 Zo'n 59 procent van de bedrijven met meer dan 6 bestelauto's overweegt serieus om in 2019/2020 een volledig elektrische LCV aan te schaffen, 47 procent overweegt een PHEV. Fleetowners verwachten zelfs dat in 2025 een derde van hun fleet elektrisch zal zijn aangedreven. De eerste Monitor Lichte Bedrijfswagens schetst ...

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019

september 26th, 2019|

Vianen, 25 september 2019 NZO: Elektrisch rijden wordt de norm, mobiliteitsbudget populairder In 2025 is meer dan 40% van de zakelijke fleet volledig elektrisch. Het mobiliteitsbudget begint eindelijk aan populariteit te winnen en werkgevers zijn niet echt bezig met beleid en uitvoering als het gaat om verkeersveiligheid. Dat zijn enkele conclusies uit het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019 dat deze week ...

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018

september 25th, 2018|

Vianen, 25 september 2018 NZO: Vergroening, veiligheid en flexibele mobiliteit centraal Zakelijke rijder kiest vaker voor EV, mobiliteitsbudget weinig in trek. De zakelijke rijder is bijtellingsbewust, redelijk merktrouw en matig geïnteresseerd in een mobiliteitsbudget. Hij rijdt regelmatig te hard en 50% schakelt veiligheidssystemen wel eens of altijd uit. Werkgevers willen juist meer flexibele mobiliteitsbudgetten aanbieden en verder verduurzamen. Dat ...

NZO: berijders schakelen ADAS-systemen regelmatig uit

september 24th, 2018|

In het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 wordt uitgebreid aandacht besteed aan verkeersveiligheid. Wat blijkt: 70% van de zakelijke rijders rijdt regelmatig te hard, een derde geeft aan dat het lastig is om de smartphone te negeren en 88% vindt zichzelf een veiligere weggebruiker dan gemiddeld. Auto's hebben meer en meer hulpmiddelen om zo comfortabel en veilig mogelijk aan het verkeer ...

Trendbreuk volgens NZO 2018: mobiliteitsaanbod belangrijker dan auto

september 17th, 2018|

Voor de eerste keer in de historie van het Nationaal Zakenauto Onderzoek blijkt dat werkgevers de auto als arbeidsvoorwaarde minder belangrijk vinden dan een afgewogen mobiliteitsaanbod met veel individuele keuzemogelijkheden. De auto zal volgens de verantwoordelijken voor het mobiliteitsbeleid weliswaar een bijzonder belangrijke rol blijven vervullen, maar dat neemt niet weg dat meer flexibiliteit kunnen bieden aan medewerkers en ...

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 weer van start!

juli 12th, 2018|

Traditiegetrouw start ieder jaar rond deze periode het veldwerk voor het Nationaal Zakenauto Onderzoek (NZO). Het NZO bestaat uit twee onderzoeken: een voor zakelijke rijders en een voor verantwoordelijken voor het wagenpark en/of mobiliteit bij bedrijven. Tot nu toe hebben in totaal al meer dan 5.000 respondenten de moeite genomen om de enquête in te vullen. De markt voor zakelijke ...

VMS | Insight voert onderzoek uit in opdracht van Bovag

april 19th, 2018|

EV zorgt voor forse omzetdaling werkplaats Een EV heeft maar 200 essentiële onderdelen, tegen 1.400 in een conventionele auto. Het omzetpotentieel voor aftersales van auto's tot zes jaar neemt door de elektrificering van het wagenpark in de komende jaren met wel 25 tot 36 procent af. Bovag heeft bureau VMS Insight onderzoek laten doen naar de invloed van elektrische ...

NZO 2017: frictie tussen werkgever en leaserijder

september 28th, 2017|

Leaserijders hoeven niet zo nodig aan een mobiliteitsbudget of andere alternatieven voor de vertrouwde leaseauto. Het animo voor een budget is onder leaserijders dit jaar zelfs afgenomen. Terwijl werkgevers er juist meer op gaan inzetten. Aldus een van de conclusies uit het nieuwe Nationale Zakenauto Onderzoek (NZO) 2017. Tijdens de verkiezing van 'Zaken- en Bestelauto van het Jaar' gisteren werd ...

Deze bedrijven gingen je voor:

Waar kunnen we jouw bedrijf mee helpen?

Maak nu een afspraak