Resultaat waar je wat aan hebt!

Wij helpen je met actionable insights

Resultaat waar je wat aan hebt!

Wij helpen je met actionable insights

Diepgaande inzichten, goed overzicht en slimme marketing leiden tot sterk resultaat

Ons doel is ervoor zorgen dat jij je bestemming bereikt. Wij leveren inzichten, overzicht en slimme marketing, zodat jij op feiten gebaseerde beslissingen kunt nemen. Actionable insights dus. Of het nu gaat om het fijnslijpen van de productpropositie, het effectiever inrichten van de organisatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het opzetten van een succesvolle klantcontactstrategie of het gericht inzetten van een breed scala aan marketingtools, beter inzicht en overzicht leiden tot effectiever handelen en dus tot meer rendement.

We zijn pas echt tevreden als onze opdrachtgevers dat ook zijn. Want uiteindelijk draait het om maar één ding: het resultaat. Bekijk hier een aantal van de resultaten die wij voor onze opdrachtgevers behaald hebben.

Onze resultaten

ADAS in personenauto’s, vrachtwagens en bestelauto’s 2021

mei 11th, 2022|

ADAS onderzoek en dashboard voor vrachtwagens, bestelauto’s en personenauto’s, door VMS | Insight Dit is een geüpdate versie van ons ADAS onderzoek voor vrachtwagens, bestelauto’s en personenwagens in Nederland, dat in 2020 plaatsvond. Er zijn wederom interessante inzichten verkregen met betrekking tot de penetratie van ADAS systemen, welke ADAS veiligheidssystemen verkocht worden, de verwachting voor de komende jaren ...

Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2021

maart 15th, 2022|

Conclusies en samenvatting NZMO 2021: meer thuiswerken maar ook meer zakelijke kilometers Thuiswerken is een blijvend fenomeen. Voor corona werd er gemiddeld 20 procent van de totale werktijd thuis gewerkt, na corona is de verwachting dat werknemers 40 procent van hun tijd thuiswerken. Desalniettemin: vooral berijders van zakenauto’s verwachten voor 2022 een stevige toename van het totaal aantal ...

Update EV-onderzoek 2021

november 26th, 2021|

Update EV-onderzoek 2021: Het effect van de elektrisch aangedreven personenauto op het aftersales businessmodel Update EV-onderzoek 2021 In 2018 heeft het eerste onderzoek naar de impact van de elektrisch aangedreven personenauto op het aftersales businessmodel plaatsgevonden. Sindsdien is er het een en ander veranderd aan de aanbodzijde en (zeker ook) ten aanzien van de marktacceptatie. Met deze update ...

ADAS in vrachtwagens en bestelauto’s 2020

april 28th, 2021|

Onderzoek ‘Ontwikkeling ADAS in vrachtwagens en bestelauto’s 2020’ in opdracht van Rijkswaterstaat Met het allereerste ADAS-onderzoek voor bestelauto’s en vrachtwagens in Nederland zijn interessante inzichten verkregen met betrekking tot de penetratie van ADAS systemen, welke ADAS veiligheidssystemen verkocht worden, de verwachting voor de komende jaren en hoe zich dit doorvertaalt naar het wagenpark. Dit onderzoek is uitgevoerd door ...

Monitor Lichte Bedrijfswagens 2021

maart 23rd, 2021|

Monitor Lichte Bedrijfswagens 2021 Monitor Lichte Bedrijfswagens is een groot nationaal onderzoek en levert inzichten op over de samenstelling van de vloot lichte bedrijfswagens en over de verwachtingen met betrekking tot toekomstige keuzes. Het onderzoek is een initiatief van RAI Vereniging en wordt uitgevoerd door VMS | Insight. Dit jaar wordt het onderzoek voor de tweede keer uitgevoerd. ...

Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2020

februari 22nd, 2021|

NZMO: Structurele afname van de mobiliteitsbehoefte door méér thuiswerkers en minder externe afspraken Thuiswerken en videobellen zullen na corona geaccepteerd blijven en dit zal gevolgen gaan hebben voor de invulling van mobiliteit. Het aantal zakelijke kilometers zal beduidend minder zijn. Mede hierdoor neemt het aantal auto’s per wagenpark af. De verduurzaming van het wagenpark zet versterkt door en ...

Invloed van corona op de mobiliteitsretail

december 23rd, 2020|

Het effect van corona op de mobiliteitsretail, in opdracht van Bovag In opdracht van Bovag heeft VMS | Insight een scenario-onderzoek uitgevoerd voor 2021 met als vraag: wat is het effect van corona op de mobiliteitsretail. Alleen gevolgen van de corona-crisis die relevant zijn voor de mobiliteitsretail inclusief hun verwachte effect op de business zijn in kaart gebracht. ...

Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van BOVAG

juni 15th, 2020|

Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van Bovag VMS | Insight heeft in opdracht van Bovag drie opeenvolgende onderzoeken gedaan naar de gevolgen van EV, ADAS en OTA voor de automotive markt. OTA staat voor Over-The-Air technologie. Over-The-Air technologie maakt het mogelijk om op afstand onderhoud en updates aan auto’s te doen, ‘over the air’. ...

ADAS in personenauto’s, vrachtwagens en bestelauto’s 2021

mei 11th, 2022|

ADAS onderzoek en dashboard voor vrachtwagens, bestelauto’s en personenauto’s, door VMS | Insight Dit is een geüpdate versie van ons ADAS onderzoek voor vrachtwagens, bestelauto’s en personenwagens in Nederland, dat in 2020 plaatsvond. Er zijn wederom interessante inzichten verkregen met betrekking tot de penetratie van ADAS systemen, welke ADAS veiligheidssystemen verkocht worden, de verwachting voor de komende jaren ...

Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2021

maart 15th, 2022|

Conclusies en samenvatting NZMO 2021: meer thuiswerken maar ook meer zakelijke kilometers Thuiswerken is een blijvend fenomeen. Voor corona werd er gemiddeld 20 procent van de totale werktijd thuis gewerkt, na corona is de verwachting dat werknemers 40 procent van hun tijd thuiswerken. Desalniettemin: vooral berijders van zakenauto’s verwachten voor 2022 een stevige toename van het totaal aantal ...

Update EV-onderzoek 2021

november 26th, 2021|

Update EV-onderzoek 2021: Het effect van de elektrisch aangedreven personenauto op het aftersales businessmodel Update EV-onderzoek 2021 In 2018 heeft het eerste onderzoek naar de impact van de elektrisch aangedreven personenauto op het aftersales businessmodel plaatsgevonden. Sindsdien is er het een en ander veranderd aan de aanbodzijde en (zeker ook) ten aanzien van de marktacceptatie. Met deze update ...

ADAS in vrachtwagens en bestelauto’s 2020

april 28th, 2021|

Onderzoek ‘Ontwikkeling ADAS in vrachtwagens en bestelauto’s 2020’ in opdracht van Rijkswaterstaat Met het allereerste ADAS-onderzoek voor bestelauto’s en vrachtwagens in Nederland zijn interessante inzichten verkregen met betrekking tot de penetratie van ADAS systemen, welke ADAS veiligheidssystemen verkocht worden, de verwachting voor de komende jaren en hoe zich dit doorvertaalt naar het wagenpark. Dit onderzoek is uitgevoerd door ...

Monitor Lichte Bedrijfswagens 2021

maart 23rd, 2021|

Monitor Lichte Bedrijfswagens 2021 Monitor Lichte Bedrijfswagens is een groot nationaal onderzoek en levert inzichten op over de samenstelling van de vloot lichte bedrijfswagens en over de verwachtingen met betrekking tot toekomstige keuzes. Het onderzoek is een initiatief van RAI Vereniging en wordt uitgevoerd door VMS | Insight. Dit jaar wordt het onderzoek voor de tweede keer uitgevoerd. ...

Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2020

februari 22nd, 2021|

NZMO: Structurele afname van de mobiliteitsbehoefte door méér thuiswerkers en minder externe afspraken Thuiswerken en videobellen zullen na corona geaccepteerd blijven en dit zal gevolgen gaan hebben voor de invulling van mobiliteit. Het aantal zakelijke kilometers zal beduidend minder zijn. Mede hierdoor neemt het aantal auto’s per wagenpark af. De verduurzaming van het wagenpark zet versterkt door en ...

Invloed van corona op de mobiliteitsretail

december 23rd, 2020|

Het effect van corona op de mobiliteitsretail, in opdracht van Bovag In opdracht van Bovag heeft VMS | Insight een scenario-onderzoek uitgevoerd voor 2021 met als vraag: wat is het effect van corona op de mobiliteitsretail. Alleen gevolgen van de corona-crisis die relevant zijn voor de mobiliteitsretail inclusief hun verwachte effect op de business zijn in kaart gebracht. ...

Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van BOVAG

juni 15th, 2020|

Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van Bovag VMS | Insight heeft in opdracht van Bovag drie opeenvolgende onderzoeken gedaan naar de gevolgen van EV, ADAS en OTA voor de automotive markt. OTA staat voor Over-The-Air technologie. Over-The-Air technologie maakt het mogelijk om op afstand onderhoud en updates aan auto’s te doen, ‘over the air’. ...

Deze bedrijven gingen je voor:

Waar kunnen we jouw bedrijf mee helpen?

Maak nu een afspraak