Resultaat waar je wat aan hebt!

Wij helpen je met actionable insights

Resultaat waar je wat aan hebt!

Wij helpen je met actionable insights

Diepgaande inzichten, goed overzicht en slimme marketing leiden tot sterk resultaat

Ons doel is ervoor zorgen dat jij je bestemming bereikt. Wij leveren inzichten, overzicht en slimme marketing, zodat jij op feiten gebaseerde beslissingen kunt nemen. Actionable insights dus. Of het nu gaat om het fijnslijpen van de productpropositie, het effectiever inrichten van de organisatie, het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het opzetten van een succesvolle klantcontactstrategie of het gericht inzetten van een breed scala aan marketingtools, beter inzicht en overzicht leiden tot effectiever handelen en dus tot meer rendement.

We zijn pas echt tevreden als onze opdrachtgevers dat ook zijn. Want uiteindelijk draait het om maar één ding: het resultaat. Bekijk hier een aantal van de resultaten die wij voor onze opdrachtgevers behaald hebben.

Onze resultaten

Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2020

februari 22nd, 2021|

NZMO: Structurele afname van de mobiliteitsbehoefte door méér thuiswerkers en minder externe afspraken Thuiswerken en videobellen zullen na corona geaccepteerd blijven en dit zal gevolgen gaan hebben voor de invulling van mobiliteit. Het aantal zakelijke kilometers zal beduidend minder zijn. Mede hierdoor neemt het aantal auto’s per wagenpark af. De verduurzaming van het wagenpark zet versterkt door en ...

Invloed van corona op de mobiliteitsretail

december 23rd, 2020|

Het effect van corona op de mobiliteitsretail, in opdracht van Bovag In opdracht van Bovag heeft VMS | Insight een scenario-onderzoek uitgevoerd voor 2021 met als vraag: wat is het effect van corona op de mobiliteitsretail. Alleen gevolgen van de corona-crisis die relevant zijn voor de mobiliteitsretail inclusief hun verwachte effect op de business zijn in kaart gebracht. ...

Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van BOVAG

juni 15th, 2020|

Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van Bovag VMS | Insight heeft in opdracht van Bovag drie opeenvolgende onderzoeken gedaan naar de gevolgen van EV, ADAS en OTA voor de automotive markt. OTA staat voor Over-The-Air technologie. Over-The-Air technologie maakt het mogelijk om op afstand onderhoud en updates aan auto’s te doen, ‘over the air’. ...

Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars

november 12th, 2019|

Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars Vianen, 13 november 2019 Zo'n 59 procent van de bedrijven met meer dan 6 bestelauto's overweegt serieus om in 2019/2020 een volledig elektrische LCV aan te schaffen, 47 procent overweegt een PHEV. Fleetowners verwachten zelfs dat in 2025 een derde van hun fleet elektrisch zal zijn aangedreven. De eerste Monitor Lichte Bedrijfswagens schetst ...

  • Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019 (NZO)

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019

september 26th, 2019|

Vianen, 25 september 2019 NZO: Elektrisch rijden wordt de norm, mobiliteitsbudget populairder In 2025 is meer dan 40% van de zakelijke fleet volledig elektrisch. Het mobiliteitsbudget begint eindelijk aan populariteit te winnen en werkgevers zijn niet echt bezig met beleid en uitvoering als het gaat om verkeersveiligheid. Dat zijn enkele conclusies uit het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019 dat deze week ...

  • Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018

september 25th, 2018|

Vianen, 25 september 2018 NZO: Vergroening, veiligheid en flexibele mobiliteit centraal Zakelijke rijder kiest vaker voor EV, mobiliteitsbudget weinig in trek. De zakelijke rijder is bijtellingsbewust, redelijk merktrouw en matig geïnteresseerd in een mobiliteitsbudget. Hij rijdt regelmatig te hard en 50% schakelt veiligheidssystemen wel eens of altijd uit. Werkgevers willen juist meer flexibele mobiliteitsbudgetten aanbieden en verder verduurzamen. Dat ...

  • NZO2018 - ADAS-systemen

NZO: berijders schakelen ADAS-systemen regelmatig uit

september 24th, 2018|

In het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 wordt uitgebreid aandacht besteed aan verkeersveiligheid. Wat blijkt: 70% van de zakelijke rijders rijdt regelmatig te hard, een derde geeft aan dat het lastig is om de smartphone te negeren en 88% vindt zichzelf een veiligere weggebruiker dan gemiddeld. Auto's hebben meer en meer hulpmiddelen om zo comfortabel en veilig mogelijk aan het verkeer ...

  • Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018

Trendbreuk volgens NZO 2018: mobiliteitsaanbod belangrijker dan auto

september 17th, 2018|

Voor de eerste keer in de historie van het Nationaal Zakenauto Onderzoek blijkt dat werkgevers de auto als arbeidsvoorwaarde minder belangrijk vinden dan een afgewogen mobiliteitsaanbod met veel individuele keuzemogelijkheden. De auto zal volgens de verantwoordelijken voor het mobiliteitsbeleid weliswaar een bijzonder belangrijke rol blijven vervullen, maar dat neemt niet weg dat meer flexibiliteit kunnen bieden aan medewerkers en ...

Nationaal Zakelijke Mobiliteitsonderzoek 2020

februari 22nd, 2021|

NZMO: Structurele afname van de mobiliteitsbehoefte door méér thuiswerkers en minder externe afspraken Thuiswerken en videobellen zullen na corona geaccepteerd blijven en dit zal gevolgen gaan hebben voor de invulling van mobiliteit. Het aantal zakelijke kilometers zal beduidend minder zijn. Mede hierdoor neemt het aantal auto’s per wagenpark af. De verduurzaming van het wagenpark zet versterkt door en ...

Invloed van corona op de mobiliteitsretail

december 23rd, 2020|

Het effect van corona op de mobiliteitsretail, in opdracht van Bovag In opdracht van Bovag heeft VMS | Insight een scenario-onderzoek uitgevoerd voor 2021 met als vraag: wat is het effect van corona op de mobiliteitsretail. Alleen gevolgen van de corona-crisis die relevant zijn voor de mobiliteitsretail inclusief hun verwachte effect op de business zijn in kaart gebracht. ...

Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van BOVAG

juni 15th, 2020|

Het effect van OTA op aftersales | in opdracht van Bovag VMS | Insight heeft in opdracht van Bovag drie opeenvolgende onderzoeken gedaan naar de gevolgen van EV, ADAS en OTA voor de automotive markt. OTA staat voor Over-The-Air technologie. Over-The-Air technologie maakt het mogelijk om op afstand onderhoud en updates aan auto’s te doen, ‘over the air’. ...

Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars

november 12th, 2019|

Volledig elektrische bestelauto bezig aan opmars Vianen, 13 november 2019 Zo'n 59 procent van de bedrijven met meer dan 6 bestelauto's overweegt serieus om in 2019/2020 een volledig elektrische LCV aan te schaffen, 47 procent overweegt een PHEV. Fleetowners verwachten zelfs dat in 2025 een derde van hun fleet elektrisch zal zijn aangedreven. De eerste Monitor Lichte Bedrijfswagens schetst ...

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019

september 26th, 2019|

Vianen, 25 september 2019 NZO: Elektrisch rijden wordt de norm, mobiliteitsbudget populairder In 2025 is meer dan 40% van de zakelijke fleet volledig elektrisch. Het mobiliteitsbudget begint eindelijk aan populariteit te winnen en werkgevers zijn niet echt bezig met beleid en uitvoering als het gaat om verkeersveiligheid. Dat zijn enkele conclusies uit het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2019 dat deze week ...

Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018

september 25th, 2018|

Vianen, 25 september 2018 NZO: Vergroening, veiligheid en flexibele mobiliteit centraal Zakelijke rijder kiest vaker voor EV, mobiliteitsbudget weinig in trek. De zakelijke rijder is bijtellingsbewust, redelijk merktrouw en matig geïnteresseerd in een mobiliteitsbudget. Hij rijdt regelmatig te hard en 50% schakelt veiligheidssystemen wel eens of altijd uit. Werkgevers willen juist meer flexibele mobiliteitsbudgetten aanbieden en verder verduurzamen. Dat ...

NZO: berijders schakelen ADAS-systemen regelmatig uit

september 24th, 2018|

In het Nationaal Zakenauto Onderzoek 2018 wordt uitgebreid aandacht besteed aan verkeersveiligheid. Wat blijkt: 70% van de zakelijke rijders rijdt regelmatig te hard, een derde geeft aan dat het lastig is om de smartphone te negeren en 88% vindt zichzelf een veiligere weggebruiker dan gemiddeld. Auto's hebben meer en meer hulpmiddelen om zo comfortabel en veilig mogelijk aan het verkeer ...

Trendbreuk volgens NZO 2018: mobiliteitsaanbod belangrijker dan auto

september 17th, 2018|

Voor de eerste keer in de historie van het Nationaal Zakenauto Onderzoek blijkt dat werkgevers de auto als arbeidsvoorwaarde minder belangrijk vinden dan een afgewogen mobiliteitsaanbod met veel individuele keuzemogelijkheden. De auto zal volgens de verantwoordelijken voor het mobiliteitsbeleid weliswaar een bijzonder belangrijke rol blijven vervullen, maar dat neemt niet weg dat meer flexibiliteit kunnen bieden aan medewerkers en ...

Deze bedrijven gingen je voor:

Waar kunnen we jouw bedrijf mee helpen?